جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

گروه حوادث: خواب‌آلودگی راننده این‌بار در شهر حادثه مهیبی آفرید.

کامیون حامل آسفالت داغ بامداد به دلیل خواب‌آلودگی راننده کامیون از مسیر منحرف شد و با ورود به خانه‌ای مسکونی در منطقه امیرآباد تهران، حادثه مرگباری را رقم زد.

این حادثه حدود ساعت3:30 بامداد و در خیابان هفدهم امیرآباد رخ داد. کامیون حامل آسفالت داغ در خیابان روبه‌رویی در حرکت بود که ناگهان از مسیر خارج و وارد ساختمان 3طبقه‌ای شد که مقابلش قرار داشت. کامیون وارد پارکینگ ساختمان شد و شدت برخورد آن با دیوار به حدی بود که قسمتی از دیوار طبقه اول را هم تخریب کرد.

همین مسئله باعث شد که مقدار زیادی از آسفالت داغ از قسمت تخریب شده، به داخل واحد طبقه اول و روی ساکنان آن‌که در خواب بودند، ریخته شود. در جریان این حادثه 2نفر از ساکنان ساختمان به‌علت تماس با آسفالت داغ، دچار سوختگی و شکستگی شدند که بعد از حضور اورژانس در محل، به بیمارستان انتقال یافتند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان این خبر گفت: در این محل خط ترمز مشاهده نمی‌شد و این احتمال وجود دارد که راننده کامیون هنگام حادثه دچار خواب آلودگی و کنترل ماشین از دستش خارج شده باشد.وی ادامه داد: پس از ورود کامیون به داخل پارکینگ، ستون‌های ساختمان به‌شدت آسیب دیده بود که آتش‌نشانان به محض حضور در محل، 4نفر را که مجروح شده بودند به همراه بقیه ساکنان ساختمان به بیرون انتقال دادند.

ملکی افزود:متأسفانه به‌علت اصابت تیرآهن با صورت راننده وی جانش را از دست داده بود که آتش‌نشانان بعد از بریدن اتاقک کامیون، جسد راننده را بیرون کشیدند. در این حادثه، همچنین به 4خودروی سواری داخل پارکینگ خسارت وارد شد. یکی از ساکنان ساختمان در گفت‌وگو با همشهری گفت: وقتی حادثه رخ داد، با لرزش و صدای مهیبی از خواب پریدیم. طوری که پسرم تصور کرد زلزله آمده و کاملا شوکه شده بود.

کد خبر 247806
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز